علی اصغر باقری

تیری که گلوی شیرخواره علی اصغر را درید از کجا آمد؟ گو اینکه این تیر از سال دهم هجری در مدینه منوره ساخته و پرداخته و در سال 61 هجری به دست حرمله (ل) به گلوی طفل شیرخواره امام حسین علیهماالسلام نشست. آری آنها که همت نکردند و پرچم غدیر را به زمین زدند، آنها که در سقیفه دین را از سیاست جدا و ولی خدا را خانه نشین نمودند، آنها که درب خانه ولیّ خدا را به آتش کشیدند، آنها که جبهه ناکثین و قاسطین و مارقین را در برابر امیرالمؤمنین علی علیه السلام شکل دادند و آنها که امام حق را به حکمِیّت مجبور نمودند و آنها که به امام حسن مجتبی علیه السلام خیانت کردند و به دشمن پیوستند، آنها که امام حسین علیه السلام را به کوفه دعوت کردند و به جای یاری فرستاده امام، به سپاه عمر سعد پیوستند یا در خانه های خود ماندند. آنها که خواستند در چند روز دنیای فانی خوش باشند و زحمت و آسیبی به آنها نرسد و ندای هل من ناصر ینصرنی ولی خدا را اجابت نکردند، در تهیّه آن تیر شریک بوده اند و هم اکنون در طول گذشت 1377 سال از حادثه خونین کربلا این فریاد همچنان باقی است و خون علی اصغر و شهدای کربلا و فریاد هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام در هم طنیده شده و انسانها را به سوی حق دعوت می نماید « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا »  و این مائیم که باید با اعمالمان ثابت کنیم که در چه جبهه ای هستیم.

 

مدعیان جبهه حق: اما این روزها همه ادعای برحق بودن می کنند، از مستکبرین عالم چون شیطان بزرگ امریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی تا انگلیس خبیث تا داعشی ها و تکفیری ها و وهابیّت آلت دست آنان، تا شیعه های انگلیسی که فریاد یا لیتنا کنا معکم شان بلند و قمه زدن را واجب، اما قدمی برای دفاع از حرم بر نداشته و نمی دارند. تا فتنه گران و سران فتنه و حامیان آنان در کشور خودمان همگی ادعای بر حق بودن را دارند!! اما مسیر حق یکی است، همانطور که در نماز های یومیه روزانه 10 بار از خداوند متعال هدایت در راه مستقیم را طلب می کنیم. راه و مسیر امام حسین علیه السلام تبلور حقیقی راه و مسیر حق و صراط مستقیم است و اینکه فرموده اند زیارت اربعین یکی از نشانه های مؤمن است گویای چنین حقیقتی است. البته این مسیر بدور از خطر و راهزنیهای شیاطین جن و انس نیست و باید اندکی به خود زحمت داد و در یک کلام حقیقتاً حسینی شد. اگر چه شعار حسینی بودن خود ارزش است، اما باید شعور حسینی بودن نیز در ما بوجود آید تا بتوانیم در جبهه حق باقی بمانیم و زرق و برق های فریبنده جبهه باطلی که خود را حق جلوه می دهد و ما را به سوی خود می کشاند از راه به در نبرد. که متأسفانه و متأسفانه و هزاران بار متأسفانه امروز کار به جایی رسیده بسیاری از بزرگانی که به دست ما حسینی ها به مسئولیتها رسیدند و بعضی هامان هنوز دو آتشه از آنان حمایت می نماییم رسماً و علناً در جبهه باطل و شیطان بزرگ بودن و رابطه برقرار کردن با آنان را افتخار می دانند!!؟ آیا معنایش جز این است که ما حقیقتاً حسینی نشدیم و شعارها با شعور حسینی با هم نشده؟ دلمان با حسین است اما در عمل بعضاً شمشیرهامان علیه حسین فرود می آید!!

با این اوضاع و احوالی که ما داریم، چه در جنبه های فردی و چه در جنبه های اجتماعی که همه شاهد و ناظر آن هستیم، اعم از ولنگاری ها و بی موالاتی ها و زیر پا گذاشتن حدود الهی و کسانی که به پست و مسئولیتهایی رساندیم که امروز با برجام و قرادادهای ننگین کشور را در پنجه امریکا و انگلیس و اسرائیل قرار داده اند، هر چه هم دلمان با حسین علیه السلام باشد اما در عمل عده ای راه دیگری رفته ایم. اما ما هنوز فرصت داریم و فریاد هل من ناصر ینصرنی نایب امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای خاموش نشده است، معظم له اخیراً فرمودند: « من شمشیر را کشیدم، مشغولیم، ما از چپ و راست داریم میزنیم؛ .. » اگر چه کمتر گوش شنوایی از سوی مسئولینی که با اشتهای باز در حال بلعیدن بیت المال با حقوقهای نجومی هستند وجود ندارد، اما قاطبه ملت با یک حرکت انقلابی و جهادی می تواند به خود آید و با جدی گرفتن فرامین مقام عظمای ولایت و با تودهنی زدن به سردمداران مذاکره با امریکا و آنها که سالها از پشت به ملت و رهبری خنجر زده و می زنند و عملکردهایی به مراتب بدتر از بنی صدر انجام داده اند و با به جهنم فرستادن عاملان قرادادهای ننگین، آینده خود و فرزندانمان را از خطری بسیار بزرگ نجات دهیم. خطری که شاید نزدیک باشد!!

  اگر به خود نیاییم و بخواهیم در این چند روز دنیا خوش باشیم و خوشی کنیم و فقط نامی از اسلام و مسلمانی و حسینی بودن بر روی مان باشد و بعضی از احمقهایمان اعم از بعضی مسئولین تا بعضی قلم به دستان فرهنگی تا بعضی از مافیاهای ثروت و قدرت، عاملان آن کوسه فتنه گر نوقی و بهزاد نبوی که نمونه بارزش را در یزد داریم تا بعضی بی سوادها و.. از سران فتنه و فتنه گران و حامیان آنان حمایت و یا سکوت کنیم، بدانیم که عاشورا نزدیک است. عاشورایی که در هر صورتش پای سپاه دشمن را به میان خواهد آورد و همه ضرر خواهند نمود. اگر در این عاشورا شمر و عمر سعد و خولی و سنان و جلادان سابقشان چون ابن ملجم و اشعث و اینها سر بریده شوند که حق هم همین است، یزید زمان که امروز سردمدارش شیطان بزرگ امریکا باشد ساکت نخواهد نشست و به همراه عوامل منطقه ای چون وهابیّت و تکفیری ها و منافقین و خودفروختگان داخلی به خونخواهی اینها لشکرکشی خواهد کرد و جنگی به راه خواهد افتاد که پایانش نامشخص، و امریکا با اذنابش به این بهانه اگر بتواند چنان انتقامی از ایران و ایرانی خواهند گرفت که روی انگلیس خبیث را در کشتار 9 میلیون ایرانی در جریان جنگ جهانی اول را سفید خواهد نمود و اگر خدای نخواسته آن بشود که در عاشورا شد، و شمر و سنانها و عمرسعدها و افرادی چون آن کوسه پیر فتنه گر و یارانش غالب شوند، اینها برای ورود سپاه یزید زمان شیطان بزرگ، فرش قرمز پهن خواهند کرد و در این زمان است که امریکای جنایتکار به همانها که برایش فرش قرمز پهن کرده اند هم رحم نخواهد کرد!

 چرا که امریکا به کمتر از حاکمیّت وهّابیّت و تکفیری ها در ایران راضی نخواهد شد. اگر در قریب 100 سال پیش انگلیس خبیث از ملت ایران انتقام گرفت و قریب نیمی از ملت ایران را با گرسنگی به قتل رساند و بیش از نیم قرن ملت ایران را به عقب راند تا اینکه با همت آن مرد خدایی، ملت ایران  با انقلاب اسلامی در سال 1357 توانست هویت اصلی خود را باز ستاند؛ اگر در این ماهها و روزهای حساس به خود نیاییم و دیر بجنبیم شاید به فرموده امام راحل در وصیّت نامه «.. همه چیز از دست خواهد رفت » و ما قریب 100 سال به عقب رانده می شویم. امروز از کوچک و بزرگ همگی لمس نموده اند که داعشی و تکفیری و حقوق بشر امریکایی یعنی چه!! اگر امریکا دستش برسد در استفاده از این عناصر پلید هیچ کوتاهی نخواهد کرد و امروز اشتهای امریکایی ها در قتل عام ملت ایران به مراتب بالاتر از انگلیسی های صد سال پیش است که قریب نیمی از ملت را نابود کردند. البته آن سرنوشتی بود که ملت ایران 10 سال قبل از آن در سال 1286 و در جریان مشروطیّت و اعتماد به انگلیسی ها برای خود رقم زد و عالم و جاهل همه در آن شریک بودند و علمایی چون شهید شیخ فضل ا... نوری که فریاد زدند و مخالفت کردند به دار کشیده شدند و مراجعی چون آیت االعظمی سید محمد کاظم یزدی و مقلدینشان تحت شدیدترین فشارها قرار گرفتند. متأسفانه مشابه چنین چیزی امروز در حال اتفاق است و افرادی مشابه شیخ ابراهیم زنجانی انگلیسی که حکم اعدام شیخ فضل ا... نوری را داد، جاده صاف کن نفوذ امریکا در کشور شده و منافقانه به راه خود ادامه و ما هم بعضاً ساکتیم و تماشاچی!!؟

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا