سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان: فراگیری آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار بر مبنای سفارش و نیاز بازار کار ازاولویت های سازمان اموزش فنی وحرفه ای می باشد .

سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان: فراگیری آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد  اشتغال پایدار بر مبنای سفارش و نیاز بازار کار ازاولویت های سازمان اموزش فنی وحرفه ای می باشد .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: در راستای فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و همچنین ارتقاي توانمندي و افزایش مهارت منابع انساني استان،صبح امروز نشست هم اندیشی با حضور "سعید پرویزی" سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و متولیان خوشه طلا و جواهر استان در محل اداره کل تشکیل شد .

گفتنی است:در حاشیه این جلسه پرویزی ضمن اشاره به مسائل کلی استانداردنویسی و استراتژی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای؛نقشه راه اصلی آموزش در سازمان را استانداردهای آموزشی عنوان کرد .

وی بر آموزش شاغلین صنف طلا وجواهر و ارتقاءمهارت آنان در این حوزه با توجه به استعداد بالفعل در استان،ارتباط با روسای انجمن های صنفی به منظور بررسی نیازهای آموزشی شاغلین این صنعت،بهبود فضای کسب و کار با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تدوین استاندارهای آموزشی جدید و مورد نیاز بازار کار و اشتغال استان و کشور در حوزه طلا و جواهر تاکید نمود .

پرویزی ضمن اشاره بر لزوم همکاری دو جانبه آموزش فنی و حرفه ای و صنف و خوشه صنعتی طلا و جواهر، رویکرد جدید این اداره کل را احیای حرفه های سنتی استان با توجه به اقبال اتحادیه و اصناف به فراگیری آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای بیان نمود.

سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل بیان داشت: فراگیری آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار بر مبنای سفارش و نیاز بازار کار از اولویت های سازمان اموزش فنی و حرفه ای می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا