با تکميل طرح توسعه هتل مشير الممالک اين هتل پنح ستاره خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد، محمدمهدي شرافت، مدير کل ميراث فرهنگي يزد و محمدرضا نصيري، معاون گردشگري اين اداره کل از طرح توسعه هتل ـ باغ مشيرالممالک يزد بازديد کردند.

شرافت در اين بازديد ضمن تشکر از مديريت اين هتل ـ باغ اظهار داشت: اکنون بر کسي پوشيده نيست که اولويت رشد و توسعه استان يزد در گرو توجه جدي به صنعت گردشگري است.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد تصريح کرد: با انجام طرح توسعه هتل ـ باغ مشيرالممالک يزد، چهل و دو باب اتاق و سوئيت و يک باب حمام سنتي و مجموعه ورزشي آبي به اين مجموعه اضافه خواهد شد که مجموع اتاق ها و سوئيت هاي اين هتل را به يکصد و پانزده باب  خواهد رساند.

وي ابراز اميدواري کرد: با تکميل اين طرح درجه هتل ـ باغ مشيرالممالک به پنج ستاره ارتقا پيدا مي کند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: طرح توسعه اين هتل از شهريور سال جاري آغاز شده و اميدواريم تا مهر ماه سال آينده به بهره برداري برسد.

شايان ذکر است: هتل ـ باغ مشير الممالک اولين هتل باغ ايراني است که با معماري و تجهيزات کاملاً سنتي و در عين حال مجهز به کليه امکانات رفاهي در محل باغ قديمي مشيرالممالک متعلق به دوره قاجاريه به وسعت سيزده هزار مترمربع قرار دارد. محوطه زيباي اين باغ و معماري اصيل ايراني، اين هتل باغ را به يکي از جاذبه هاي توريستي يزد تبديل نموده است.

گفتني است: اين باغ تاريخي در فهرست آثار ملي ايران به شماره ‎7‎7‎7‎8 به ثبت رسيده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا