توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... استان یزد از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 26-7-1395 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 28-7-1395 ادامه می یابد.

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... استان یزد از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 26-07-1395 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 28-07-1395 ادامه می یابد.

      به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، "محمد رضا سلطانی"سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان با اعلام اين خبر گفت: پنجمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) در روز پنجشنبه مورخ 29-07-1395 برگزار مي شود.

"سلطانی"با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور  ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 26-07-1395 تا تاریخ 28-07-1395با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(از بخش دسترسی سریع -دکمه ثبت نام آزمون ادواری) و یا به آدرس http://advari.irantvto.irبا درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود رادريافت نمايند.

وی ادامه داد: هم چنین با توجه به اینکه آزمون کتبی پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد شهرستان یزد بصورت الکترونیکی (آنلاین) برگزار می گردد این افراد می بایست از تاریخ 28-07-1395 تا تاریخ 29-07-1395 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(از بخش دسترسی سریع – دکمه اعلام نتیجه و کارت آزمون) و یا  آدرسhttp://azmoon.portaltvto.com ، با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

  سلطانی بیان داشت: بدلیل برگزاری آزمون کتبی پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد سایر شهرستانها بصورت کاغذی  ، آنها می بایست دو روز زودتر یعنی از تاریخ 26-07-1395 تا تاریخ 28-07-1395 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(از بخش دسترسی سریع – دکمه اعلام نتیجه و کارت آزمون) و یا  آدرسhttp://azmoon.portaltvto.com ، با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سرپرست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان در پایان افزود:داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند و چنانچه با مشکلی مواجه شوند،مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا