انتظار داشتیم که پس از برگزاری نخستین همایش فن بیان و سخنوری با حمایت برخی نهادهای فرهنگی شهر روبرو شویم که برخلاف انتظار، بعضی برخوردهای دلسرد کننده را شاهد بودیم

کارگاه دو روزه اصول و شیوه های فن بیان و سخنوری در یزد برگزار می شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره یار مهربان فرزندان یزد با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش مهارت بیان و سخنوری که از لازمه های ارتباط موفق در جامعه امروز به شمار می آید، ضروری است که دوره های آموزشی متعددی در این زمینه برگزار شود.

وی کسب مهارت بیان و شیوه های سخنرانی را برای همه آحاد جامعه و بخصوص جوانان ضرورتی انکارناپذیر دانست و از مسؤولان و بویژه نهادهای فرهنگی خواست تا از این فعالیت ها حمایت کنند.

احمدرضا قدیریان همراهی برخی نهادهای فرهنگی با این نوع اقدامات را کمرنگ دانست و گفت: انتظار داشتیم که پس از برگزاری نخستین همایش فن بیان و سخنوری با حمایت برخی نهادهای فرهنگی شهر روبرو شویم که برخلاف انتظار، بعضی برخوردهای دلسرد کننده را شاهد بودیم.

وی ضمن تشکر از استقبال دوستداران فعالیتهای فرهنگی و تقدیر از حضور آنان در نخستین همایش و کارگاه فن بیان و سخنوری از حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رییس بنیاد نخبگان یزد در برگزاری دوره اول این کارگاه سپاسگزاری کرد.

گفتنی است که پس از استقبال بسیار خوب از نخستین همایش و کارگاه فن بیان و سخنوری، دوره دیگری از این کارگاه به صورت تخصصی تر و با حضور تعداد محدودی از علاقمندان در روزهای جمعه سی مهر ماه و جمعه هفتم آبان ماه با حضور حامد سلطانی مجری و گوینده شناخته شده شبکه تابان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا