به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد"در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر یزد با رای اعضای شورا طرح تخفیف  پرداخت عوارض شهرداری  به مدت یک ماه تمدیدشد.

گفتنی است که  طرح ارائه تخفیف به بدهکاری شهروندان به شهرداری یزد بود که در جلسه علنی سیصد و بیست و دوم دو فوریت آن رد شده بود و برای بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع شده بود.

در ادامه و با بررسی کمیسیون، اعضای شورای شهر در جلسه علنی سیصدو بیست و سوم  یک فوریت این طرح را به رای گذاشتند که پس از ارائه نظرهای موافق و مخالف اعضا، به مدت یک ماه دیگر تمدید شد.

به این صورت شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری اقدام به دریافت تخفیف در بدهی عوارض خود کنند که بسته به میزان تقسیط اقساط، این تخفیف ارائه می‌شود.

همچنین در ابتدای این جلسه ، موضوع برچیدن سرعت گیرهای بلوار امام جعفر صادق(ع) و محله نعیم آباد یزد بود که اعتراض مردم این محل را به دنبال داشت با حضور محمدحسن صادقیان نماینده مردم این محله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر به بررسی موضوع پرداختند و مشخص شد که  شهرداری یزد اقدام به برداشتن سرعت‌گیرهایی که به دلیل قرار گرفتن در محدوده دوربینهای کنترل سرعت کارایی خود را از دست داده‌اند، کرده است که با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر یزد موضوع برطرف شد.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به افزایش ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح شهر و تسریع در صدور پروانه ساختمانی در شهرداری و رعایت اصول شهرسازی توسط شهروندان ؛ اعتراض خود را نسبت به افزایش تعرفه خدمات مهندسی توسط مسئولین مربوطه ابراز نموده و خواستار کاهش آن توسط مسئولین استان شدند.

در پایان جلسه علنی امروز نامه های ارجاعی به صحن شورای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا