هفتاد و نهمین زورخانه استان یزد و چهارمین زورخانه در بخش بهمن شهرستان ابرکوه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مراسم افتتاح زورخانه علی ابن ابیطالب علیه السلام روستای خرم آباد چهارمین زورخانه بخش بهمن و هفتاد و نهمین زورخانه استان یزد،  با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، ، ابوالفضل کارگر معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، محمدحسین ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد، احمد جعفرپور عضو هیات رئیسه هیات استان و رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد، حیدری معاون فرماندار ابرکوه ، سرگرد فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت ابرکوه و جمعی از مسئولین ، پیشکسوتان ، ورزشکاران و عموم مردم حضور داشتند.

لازم به توضیح است که این زورخانه در منزل قدیمی اهدایی از سوی خانواده زمانی از خیرین این منطقه با متراژ 250 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال تماماً با کمک خیرین روستا احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. وسایل زورخانه ای و کفپوش گود نیز  هیات پهلوانی و زورخانه استان تامین شده است.

در ادامه ورزشکاران زورخانه ای بخش بهمن و دست اندرکاران زورخانه علی ابن ابیطالب(ع) با تقدیم هدایایی  از حمایت ها و تلاش های رئیس هیات پهلوانی و زورخانه استان در جهت احداث این زورخانه تجلیل کردند.

در پایان نیز ورزش زورخانه ای با هنرنمایی مرشد محمد جواد حیدری پور برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا