یزدفردا "اولین نمازخانه پیش ساخته با حضور مهندس عظیمی زاده شهردار یزد ، حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان ،و تنی چند از مسئولین در سازمان آرامستانهای شهرداری یزد به بهره برداری رسید .

یزدفردا "اولین نمازخانه پیش ساخته با حضور مهندس عظیمی زاده شهردار یزد ، حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان ،و تنی چند از مسئولین استان و شهرداری در  آرامستان خلدبرین  شهر یزد به بهره برداری رسید .

بهره برداری این نمازخانه که مصادف  با سالگرد عملیات محرم بود حاضرین  با اهدای گل به قبور مطهر 20 تن از شهدای یزدی این عملیات یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این نمازخانه با فضای داخلی حدود سی متر مربع  مساحت  وبا هزینه   350 میلیون ریالی توسط شرکتی در مشهد مقدس  ساخته شده  است.

در حاشیه بهره برداری   اولین نمازخانه پیش ساخته در سازمان آرامستانهای شهرداری یزد،مهندس زارع  مدیر عامل سازمان آرامستانها با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی خصوصا شهدای گرانقدر عملیات محرم که نقش ویژه ای در عملیاتهای دفاع مقدس داشتند توجه به نماز و ایجاد فضایی مناسب برای به پا داشتن این فریضه دینی را از اولویت های فضای شهری  دانست وافزود:با توجه به گستردگی آرامستان خلدبرین یزد تصمیم بر این شد تا با خرید حداقل سه  نمازخانه و استقرار در محل های مناسب ،فضای ارام و مناسب  برای ادای این فریضه دینی ایجاد کنیم .

مهندس زاره مدیرعامل سازمان آرامستانهای یزد ضمن تشکز از مهندس عظیمی زاده شهردار یزد که بیشترین تعامل و همراهی را  با ارائه خدمات مناسب به شهروندان دارند افزود:اولین نمازخانه توسط شهردار یزد خریداری شده  و در اختیار این سازمان قرار گرفت و امید واریم در آینده نزدیک  دو نمازخانه دیگر نیز آماده و بهره برداری شود .

گفتنی است :با حضور حاضرین نمازجماعت نیز برگزار شد .





سایت خبری یزد فردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا