معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: با پیگیری ها، اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده حدود 90 درصد کارمندان این اداره کل در طرح اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 مشارکت کردند.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مجید کرباسی " افزود: با شروع طرح، اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و با اطلاع رسانی صورت گرفته توسط روابط عمومی اداره کل، کارمندان این مجموعه مشارکت بالایی در این طرح داشته اند.

وی اظهار داشت: شرکت در جلسه استانی اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن، تشکیل جلسه داخلی، اطلاع رسانی گسترده در سطح سازمان به صورت الکترونیکی و غیر الکترونیکی، فراهم کردن امکانات اینترنت و تشویق همکاران و ارائه گزارش تعداد افراد ثبت نام شده به ستاد سرشماری از جمله فعالیت های انجام شده در این زمینه می باشد.

وی اجرای طرح اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن را از برنامه های دولت برشمرد و بر حرکت در مسیر سیاست های دولت تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه زیر ساخت از جمله اینترنت از شاخص های توسعه یافتگی است و کاهش هزینه ها و تسریع در اجرای سرشماری از مزایای طرح اینترنتی سرشماری می باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا