معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در یک ماهه گذشته در استان یزد 32 مورد می باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، " سید جواد میرحسینی "  طی گزارشی عملیات امداد و نجات  و خدمات ارائه شده  توسط معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در یک ماهه گذشته  را به شرح ذیل عنوان کرد :

مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته  32 مورد می باشد که در این مجموع 12مورد  آن جاده ای ، 20 مورد خدمات حضوری ، 1مورد کوهستان  اعلام شده است.

وی در ادامه مجموع کل حادثه دیدگان را 83  نفر بیان نمود  که از مجموع این 83  نفر  34 نفر در حوادث جاده ای ، 48 نفر در خدمات حضوری ، 1 نفر کوهستان دچار حادثه شده اند .

"میرحسینی " اظهار داشت : مجموع کل آسیب دیدگان  79  نفر می باشند که از مجموع  این 79   نفر 31 نفر در حوادث جاده ای ، 47 نفر در خدمات حضوری،  1 نفر  در کوهستان دچار آسیب شده اند .

وی خاطر نشان کرد: مجموع کل نجات یافتگان 13 نفر می باشد که از مجموع 13 نفر 10 نفر در حوادث جاده ای ، 2 نفر در خدمات حضوری و 1 نفر در کوهستان که از این تعداد 11 نفر  توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال و 2 نفر بصورت سرپایی درمان شدند  .

"معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد " در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 17 نفر بیان داشت و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده به شامل خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده  را 33  تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل 121  نفر می باشد.

این مقام مسئول در ادامه مجموع کل آمبولانس های اعزام شده را 12  دستگاه اعلام کرد و اظهارداشت: 1 مورد عملیات اطفاءحریق صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع کل عملیات رها سازی صورت گرفته 2 مورد  می باشد .

این مقام مسئول عنوان داشت : میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را 04:55 :00 دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) 18:50 :00 دقیقه می باشد.

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای ( از آغاز تا پایان عملیات ) را 22:30 : 01 دقیقه  بیان نمود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ 03/07/ 95 الی 03/ 08/ 95 می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا