مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد گفت: با توجه به ظرفیت های مساجد و کانون ها معتقدیم که بخش فرهنگی مساجد نیز بایستی تقویت شود.

 

علی غیاثی ندوشن طی نشستی با معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور،افزود: کارهای مفاخر دینی و مذهبی باید در مساجد شروع شود تا بتوان به عمق دین و اسلام پی برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: کانون های مساجد باید علاوه بر فعالیت های قرآنی و برنامه های مناسبتی بتوانند محرکی برای افراد فعال فرهنگی باشد تا کارهای ارزشمند و مفاخر تحویل جامعه داده شود.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت های فرهنگی در مساجد گفت: یکی از اولویت های اساسی ما فعالیت در زمینه کارهای عمیق دینی و ارزشمند است که در این راستا سعی داریم از حوزه های مختلف از جمله کانون های روستایی نیز این فعالیت ها را گسترش دهیم.

وی گفت: ما در کشور ظرفیت های مناسبی را در زمینه های تئاتر، سرود و بخش های فمختلف فرهنگی شناسایی کرده ایم که بایستی با حمایت های مختلف آنها را فعال تر از گذشته کنیم که از جمله این برنامه های کنگره امام سجاد (ع) ومسابقات کشوری سرود کانون ها است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا