مشخصا ،سوابق و تجربیات ارزنده !جناب آقای محامدی در حوزه سیاسی و انتخابات در رسانه ها منتشر گردد تا حداقل افکار عمومی با سومین جایگاه سیاسی استانداری بخوبی آشنا گردند.

نام خدا
یکی ازاهم وظایف مدیران ارشد سیاسی  وبه نوعی چالش برانگیزترین و دشوارترین  آنها در سطوح ملی و استانی ، موضوع عزل و نصب معاونین و مدیران تحت امر خود می باشد که می بایست بر اساس شایسته سالاری و شایسته گزینی حول محورهای تعهد ،سوابق و تجربیات روشن و موثر، دانایی و توانایی در حوزه کاری مرتبط ، همراهی ، هماهنگی و تعامل با مجموعه بالادستی خود تعیین و انتخاب گردند.
اخیرا برادر بزرگواری بنام محمد محامدی، طی حکمی از سوی مدیریت ارشد استان  و با پیشنهاد معاون سیاسی  بعنوان مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تعیین گردیده است که در طلیعه حکم ایشان از سوی استاندار محترم اینچنین آمده است :
" بنا به پيشنهاد معاون محترم سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري و با توجه به سوابق و تجربيات ارزندۀ جنابعالي، به موجب اين حكم به سمت مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري  استانداري   يزد منصوب مي شويد."
لذا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان ، به چند نکته مختصر اشاره می نمایم:
1-    مشخصا ،سوابق و تجربیات ارزنده !جناب آقای محامدی در حوزه  سیاسی و انتخابات  در رسانه ها منتشر گردد تا حداقل افکار عمومی با سومین جایگاه سیاسی استانداری بخوبی آشنا گردند.
2-    یکی از تدابیرحوزه سیاسی در ابتدای دولت یازدهم در استان ،استفاده از نیروهای با تجربه  وزارت کشوری در مناصب مهم استانداری بود حال نسبت بین این تدبیر و این انتصاب چیست ؟ و چگونه قابل توجیه است؟
3-    چه نسبتی فیما بین مطرح نمودن موضوع مضحک جابجایی استاندار وقت و تعیین یک زن بعنوان استاندار یزد! ، توسط رسانه های اصلاح طلب واینگونه انتصابات با انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد؟(1)
امید آن که پاسخی در خورو شایسته درخصوص این موارد به افکار عمومی ارائه گردد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا