مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت بیش از 324 هزار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خبر داد و گفت: سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی فردا(جمعه 21 آبان‌ماه جاری) برگزار می‌شود.
 
دکتر حسین توکلی  با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون تعداد 452 هزار و 648 نفر شامل تمام داوطلبان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال 95 از روز سه‌شنبه( 18 آبان‌ ماه) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تمام داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون‌های فوق باید حداکثر تا ساعت 24  امروز(پنجشنبه 20 آبان) به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ارائه اطلاعات شناسنامه‌ای و یا ثبت‌نامی ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود، از کارت مذکور یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌ شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
 
دکتر توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (پنج‌شنبه) از تعداد 452 هزار و 648 داوطلب تعداد 324 هزار و 389 داوطلب و یا به عبارت دیگر حدود 71/66 درصد از داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده‌اند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به تمام داوطلبان ثبت‌نام‌کننده برای شرکت در آزمون که تاکنون برای دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکرده‌اند، اکیداً توصیه می‌شود در این مدت باقی‌مانده و حداکثر تا ساعت 24 امروز برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.
 
دکتر توکلی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به پوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح یا بعدازظهر روز جمعه، 21 آبان جاری در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.
 
به گفته وی، در صبح روز جمعه آزمون برای تعداد 213 هزار و 280 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و مابقی مرد هستند. همچنین در عصر روز جمعه آزمون برای تعداد 239 هزار و 368 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و مابقی مرد هستند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فرایند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 دقیقه و نوبت بعدازظهر از ساعت 14 روز جمعه 21 آبان جاری آغاز می‌شود و درهای ورود به حوزه‌های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت 8 و برای آزمون بعدازظهر راس ساعت 13:30 دقیقه بسته خواهد شد. داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
 
دکتر توکلی تاکید کرد: برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه الزامی است.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: در جلسه امتحانی به هر داوطلب دو بسته آزمونی ارائه خواهد شد. بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم نیز حاوی دفترچه آزمون تخصصی است.
 
دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در این آزمون هر یک از داوطلبان به 100 سوال عمومی متناسب با گروه خوشه شغلی و در مدت 110 دقیقه و به سوالات تخصصی خوشه شغلی مربوط که در دفترچه شماره 2 آزمون چاپ شده است، در مدت 80 دقیقه پاسخ خواهند داد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا