با حضور صالحي نيا معاون وزير صنايع و قناتي مدير كل امور خودرو اين وزارتخانه، يازدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي تهران گشايش يافت. 
 
به گزارش یزد فردا ، در نمايشگاه امسال، شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو(ساپكو) با 130 سازنده زنجيره تامين خود در سالن هاي 40 و 44 حضور يافته است.
 
حسين نجاري مدير عامل شركت همراه با معاونان و مديران در آغازين ساعات گشايش نمايشگاه از غرفه هاي سازندگان بازديد كردند.
 
ساپكو در نمايشگاه يازدهم در حوزه‏هاي فني مهندسي، كيفيت، ساخت و خودكفايي، برنامه ریزی، خرید، اقتصادي و انتشارات، گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهد داد. برگزاری دوره‏های آموزشی ارزیابی توان کیفی سازندگان، روندهاي صنعت قطعه‏سازي جهان و راهبردهاي قطعه سازي ایران، آشنایی با سیستمهاي انبار مکانیزه، راهکارهاي کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا در موتورهاي احتراق داخلی و آشنایی با فرایند مدیریت تکنولوژي در زنجیره تامین قطعات خودرو از جمله برنامه هاي ساپكو براي نمايشگاه امسال است.
 
افزون بر این، ساپکو با همکاری معاونت فناوري ریاست جمهوري و معاونت پارك علم و فناوري پردیس دو کارگاه آموزشی ارتقا ظرفیت نوآوري و الزام ورود به زنجیره رقابت پذیري بین الملل در زنجیره تامین قطعات خودرو و نقش پارك هاي علم و فناوري در نوآوري تکنولوژي در زنجیره تامین قطعات خودرو (ایده تا بازار) را در دو روز پایانی نمایشگاه برگزار خواهد کرد.
 
یازدهمین نمایشگاه بین‏المللی قطعات، لوازم و مجموعه‏های خودرو تهران 25 تا 28 آبان ماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‏مندان به این صنعت خواهد بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا