ششمین نشست مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی تحت عنوان شورای هماهنگی روز سه شنبه به میزبانی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد و در محل این سازمان برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در این نشست مدیران عضو شورای یاد شده گزارش مختصری از  فعالیت حوزه کاری خود در ماه گذشته ارائه کردند و به طرح مسایل و مشکلات این بخش پرداختند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این نشست تعامل و همکاری میان مدیران این مجموعه را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست هایی که تاکنون برگزار شده مباحث مختلفی در حوزه ها و بخش های اقتصادی استان مطرح شده است.
" علی نمازی " با قدردانی از  تلاش ها و خدمات مدیران این مجموعه افزود: تعامل بین اعضای شورا، منشاء توفیقات و خدمات ارزنده در بخش های اقتصادی استان شده و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی بیشتر، گام های موثری برای بهبود شرایط اقتصادی استان برداریم.
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان متبوع خود گفت: اموال تملیکی متولی و سرپرستی  فروش کلیه اموال منقول و غیر منقول که به نحوی به تملک دولت در می آید می باشد  و وجود حاصل از فروش این اموال به خزانه واریز می شود.
" منصور طالبی " افزود: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا و ارز و نقش مخرب آن در اقتصاد و اشتغال رویکرد این نهاد بر مبارزه با کالای قاچاق و اموال منقول متمرکز شده است.
وی با اشاره به بازنگری در قانون مبارزه با کالای قاچاق در سال 92 و ابلاغ این قانون تصریح کرد: اگر قانون یاد شده به نحوه کامل اجرا شود؛ بسیاری از مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است حل خواهد شد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا