مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: مکان مناسبی برای نگهداری کالای قاچاق در اختیار نداریم و با مشکلاتی عدیده ای در این زمینه مواجه هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دغرایی استان یزد منصور طالبی وجود انبار اختصاصی نگهداری کالای قاچاق را از نیازهای اساسی این استان در بحث حفظ و نگهداری اموال منقول دولت خواند و گفت: سالهاپیگیر حل این مشکل هستیم و علی رغم اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین برای این کار با مشکل نبود اعتبار برای ساخت  انبار  اختصاصی مواجه هستیم.

وی ساخت انبار یاد شده را از مصوبات سفر استانی دولت در سال ۸۹ برشمرد و تصریح کرد: موافقت نامه تامین اعتبار آن مبادله شده؛ اما هنوز اعتباری اختصاص نیافته است.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد افزود: در حال حاضر این سازمان دو هزار متر مربع انبار نگهداری کالای قاچاق در اختیار دارد که امکان حمل و نگهداری  کالای جدید به این انبار وجود ندارد.

وی، اعتبار لازم برای اجرای این پروژه را ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد و اظهار داشت: در صورتیکه بخشی از مشکل اعتباری آن در استان حل شود می توانیم رایزنی هایی با ستاد مرکزی برای دریافت مابقی اعتبار داشته باشیم و موضوع را به سرانجام برسانیم.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد همچنین زیر ساخت های حفاظتی انبار فعلی این سازمان را نامناسب خواند و گفت: به دلیل کمبود اعتبار این بخش هم با مشکل مواجه ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخش عمده ای از درآمد سازمان اموال تملیکی یزد از محل فروش اموال غیرمنقول دولت حاصل می شد و هم اینک فروش این اموال با حکم قضایی ابلاغ و اجرا می شود گفت: به همین دلیل بخشی از درآمد سازمان کاهش یافته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا