شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی درگذشت عالم ربانی و وارسته حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران به ویژه مردم دارالعباده یزد و بازماندگان آن فقید تسلیت عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد: 

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر ، عالم ربانی ، فقید و مجاهد شادروان آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید و عالی ترین مقام قضایی کشور به ندای حق لبیک گفت و به سوی معبود خویش پر کشید.

آیت الله موسوی اردبیلی عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی «ره» و رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» بود. ایشان یکی از وظايف اصلى روحانيت را ترويج و تبليغ دين و احكام الهى در جهان می دانستند وعليرغم فشارها و تضييقاتى كه حكومت پهلوی براى روحانيون بخصوص روحانيانى كه دغدغه سياست نيز داشتند اعمال مى‏ كرد، معظم له پرداختن به امور تبليغى را از اشتغالات اساسى خويش به شمار مى‏ آوردند و از اين رو در ايام تعطيلى دروس حوزوى، ايشان جهت تبليغ به نقاط مختلف كشور سفر مى‏ كرد.

شورای اسلامی شهریزد ضایعه ارتحال مرجع عالی قدر، مرحوم مغفور آیت الله موسوی اردبیلی(طاب ثراه) را در ایام سوگواری و عزاداری ماه صفرالمظفر، به مقام معظم رهبری ، ملت متدین ایران به ویژه مردم دارالعباده یزد و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید فاضل و وارسته علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا