به گزارش یزد فردا ، نشست ماهانه مجمع نمایندگان استان یزد با مسؤولان دستگاه‌های مختلف، شنبه اول ماه هر هفته برگزار می‌شود که امروز این نشست با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد در حال برگزاری است.

در این نشست که معمولاً هر ماه از صبح تا ظهر و بیش از چهار ساعت به طول می‌انجامد، مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجرایی، آموزشی، خدماتی، درمانی و ... استان یزد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این جلسات هر ماه به منظور تبادل اطلاعات و برقراری تعامل سازنده میان نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف استان یزد با مسؤولان این استان برگزار می‌شود.

امروز رؤسای دانشگاه‌های یزد، آزاد اسلامی، پیام نور، علوم پزشکی، علم و هنر، علمی و کاربردی، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌های غیر انتفاعی استان و ... در این نشست حضور یافته‌اند و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، مسائل و مشکلات خود را مطرح می‌کنند.

در این نشست‌ها سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، محمدرضا تابش نماینده اردکان و کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده تفت و میبد حضور دارند.

جلسه این ماه هم‌اکنون در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگیان یزد در حال برگزاری است و این جلسه تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا