به گزارش یزد فردا ، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردکان با عرض تسلیت به مناسبت فرا‌رسیدن ایام پایانی ماه صفر و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:بزرگترین پشتوانه این نظام در برابر دشمنان وجود تشکل مقتدر بسیج است و بسیجی باید در همه جا  در میدان باشد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه، آمریکا تهدید کرده است تحریم ها را 10 سال دیگر تمدید کند، ادامه داد: تمدید تحریم‌ها لگد زدن به برجام است و به تعبیر مقام معظم رهبری «نقض برجام» است که اگر این اتفاق رخ بدهد قطعاً جمهوری اسلامی ایران واکنش متفاوتی نشان خواهد داد.

امام جمعه اردکان تشریح کرد: در این مدت شاهد هستیم که مقام معظم رهبری دائماً گوشزد می‌کنند که به دشمن اعتماد نکنید اما متأسفانه گوش شنوایی در این زمینه نیست.

وی با بیان اینکه دشمن خسارت‌های زیادی زده است، عنوان کرد: انگار عده‌ای مجذوب آمریکا هستند و نمی‌خواهند این را بپذیرند که نباید در این زمینه به آمریکا اعتماد کرد و با وجود این بی‌توجهی‌ها شاهد مظلومیت رهبری هستیم.

خطیب جمعه اردکان در خطبه‌های نماز جمعه اردکان اضافه کرد: رهبر ما در هر جلسه از سخنرانی‌های خود یک حرف واضحی را تکرار می‌کنند که به این دشمن اعتماد نکنید، اما مثل اینکه عده‌ای نمی‌خواهند همراه شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با گرامیداشت آغاز هفته وقف توضیح داد: اگر به شرایط وقف عمل بشود و در جای خود به کار گرفته شود، ماندگارترین باقیات‌الصالحات است و برکات بسیاری می‌تواند به مردم برساند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا