به گزارش یزد فردا ، سردار اکبر فتوحی پیش‌از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان یزد در همایش مدافعان حرم اظهار داشت: حضور 345 هزار بسیجی در جنگ سخت و نرم برای دفاع از انقلاب و اسلام است و همه بسیجیان یکصدا از اوامر ولی‌فقیه و نایب امام زمان(ع) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطاعت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان استان با دست و جان و قلب و اندیشه و زبان خود اوامر رهبر معظم انقلاب را در جهاد کبیر اجرا خواهند کرد ادامه داد: امروز بسیجیان در استان یزد به هیچ مسئولی اجازه تبعیت از آمریکا را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی در هیچ رده‌ای از کشور نمی‌تواند امر ولی‌فقیه و نایب امام زمان را اجرا نکند اضافه کرد: اگر کسی بخواهد در این جهاد کبیر سستی کند و مسئولیت خود را با کوتاهی انجام دهد با او مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیجی سرباز و مطیع امر ولی‌فقیه است عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ وزارتخانه‌ای و یا رئیسی و مدیری در سطح کشور از فرهنگ آمریکا و غرب تبعیت کند و یا برنامه‌های اقتصادی را برمبنای برنامه‌های اقتصادی آمریکا پیاده کند.

سردار فتوحی با تاکید بر اینکه با چنین رویه و روش‌هایی مخالفت خواهیم کرد بیان داشت: اگر چنین چیزی در کشور مشاهده شود مخالفت می‌کنیم چراکه معتقدیم امر مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان و ولی‌فقیه زمان در کشور مانند امر خداوند است.

وی با بیان اینکه اینکه هیچ‌ کسی در جهاد کبیر حق ندارد از اوامر و فرهنگ اقتصادی آمریکا تبعیت کند اظهار داشت: ما تنها از یک نفر تبعیت می‌کنیم و آن هم کسی نیست جز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که اطاعت از اوامر آن بر همه واجب است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج تنها در جنگ سخت کارایی ندارد گفت: ای کسانی که بسیج را در جنگ می‌بینید و تصور می‌کنید بسیج فقط برای جنگ موثر است و کارایی دارد بدانید سخت در اشتباهید و بسیجی در همه عرصه‌ها حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز حضور بسیج در همه عرصه‌ها از جمله دانش و فناوری و علم و تولید و صنعت اثبات شده است اضافه کرد: بسیج پشتیبان مسئولان و ولایت‌فقیه در نظام است و برای عمران و آبادانی ایران گام بر‌می‌دارد.

سردار فتوحی اعتماد به آمریکا را پوچ و توخالی خواند و خاطرنشان کرد: نباید در راستای ایجاد تمدن بزرگ جهانی اسلامی که همان اسلام ناب محمدی است به آمریکا نگاه کرد و امید واهی داشت.

وی تصریح کرد: مسئولینی که به جای اعتماد به خداوند به آمریکای جنایت‌کار و کافر اعتماد می‌کنند باید بدانند که استکبار جهانی شکست خورده است و این بسیجیان بودند که این قدرت‌های پوشالی را شکست دادند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز باید بدانید که در جنگ نرم نیز بسیجیان با حضور خود تیری طوفانی و نابودگر به آمریکا شلیک خواهند کرد و او را نابود می‌کنند.

وی بیان داشت: حضور مقتدرانه بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه با علم و دانش و فناوری در نابودی دشمنانی چون آمریکا تاثیر دارد و به زودی محقق خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا