معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعة استان كه روز شنبه ششم آذر ماه سال جاري در سالن زنده ياد حميديا برگزار شد، گفت: با توجه به ضرورت نياز مردم استان يزد به آب شرب، تامين امنيت خط انتقال آب به اين استان مهم و نيازمند توجه جدي است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه ششم آذرماه نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با حضور استاندار يزد، اعضاي مجمع نمايندگان استان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، مديركل دفتر امور بانوان و خانوادة استانداري، رييس سازمان برنامه و بودجه و مديران استاني در سالن زنده ياد حميديا استانداري يزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين نشست با توجه به اتفاقات اخير و تخريب قسمتي از لوله مربوط به خط انتقال آب شرب به استان يزد در شرق استان اصفهان گفت: با ضرورت ساماندهي اين مسئله در شوراي برنامه ريزي استان، استاندار محترم گزارشي از اقدامات و پيگيري هاي اين موضوع در تماس با مقامات كشوري و استاندار اصفهان، ارائه  و  نياز استان به  حفظ شرايط براي تامين آب شرب  را مورد تاكيد قرار دادند.
«محمد علي طالبي» ادامه داد: در همين راستا گزارش رييس مجمع نمايندگان استان از تماس با وزير كشور و گفت و گو پيرامون اين موضوع، ارائه شد كه همة اقدامات صورت گرفته در اين زمينه نشان از كوشش همة مسئولين  براي حل اين مسئله دارد.
وی گفت: با توجه به نیاز حیاتی استان یزد به آب شرب ضروري است تا مسئولان کشوری و سیاسی و امنیتی استان اصفهان توجه جدی تری به تامین امنیت خط انتقال آب یزد داشته باشند.
معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعي  استاندار یزد در پايان سخنان خود گفت:اميدواريم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از جمله نشست مشترک با مسئولان استان اصفهان و تاکید مقام های کشوری بر این موضوع،ديگر تکرار چنين اتفاقاتي درباره خط انتقال آب به استان یزد را شاهد نباشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا