همزمان با هفته بزرگداشت بسيج دفتر گروه تلویزیونی بسیج و سپاه با حضور مدیر کل , معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد و فرمانده سپاه الغدیر یزد و هیئت همراه در صدا و سیمای مرکز یزد افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " دراین مراسم سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت : بسیج صدا و سیما کارش معرفی قدرت مقابله با جنگ نرم بسیج است و امروز صدا و سیما با تهیه برنامه های مختلف در حوزه بسیج توانمندی ها و ظرفیتهای قشر توانمند بسیج را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی معرفی کند .

مدير کل صداو سيماي مرکز يزد هم در اين مراسم گفت با راه اندازي اين دفتر تمامي فعاليتهاي رسانه ايي و توليدات مرتبط با بسيج از طريق اين دفتر انجام ميشود. دکتر پهلوانيان همچنين از ساخت برنامه هاي مختلف با موضوع بسيج از طريق اين دفتر در اينده خبر داد .

همچنین مراسم بزرگداشتي نیز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد سلمان صداو سيماي مرکز يزد برگزار شد .

 در اين مراسم که جمعي از بسيجيان و مسئولان حضور داشتند سردار فتوحي فرمانده سپاه الغدير يزد با گراميداشت هفته بسيج و تجليل از شهداي گرانقدر بويژه شهداي رسانه به نقش مهم رسانه صداو سيما در بصيرت افزايي و مقابله با توطئه هاي دشمن پرداخت و گفت امروز صداو سيماي جمهوري اسلامي در صف اول مقابله با جنگ نرم دشمن است .

 سردار فتوحي با بيان نقش مهم تفکر بسيجي در ساخت واقعيات و ايستادگي در برابر هجمه هاي شوم دشمن گفت امروز صداو سيمادر جهادي اکبرضمن حرکت در مسير دفاع از ارمانهاي انقلاب و ولايت / بعنوان مرکزهدايت و بصيرت افزايي  نقش خود را ايفا مي کند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا