بازیکنان یزدی به اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و تیم ملی (ب) دعوت شدند.

مرحله جدید از اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2017 باهاما در حالی از پنجشنبه (11 آذرماه 95) به میزبانی استان هرمزگان آغاز می شود که پیرو سیاست گذاری دپارتمان فوتبال ساحلی و بنابر درخواست کادرفنی تیم ملی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی (ب) نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

براین اساس محمدعلی مختاری ، حمید بهزادپور و سیدعلی ناظم در اردوی تیم ملی بزرگسالان و ایمان میرشمسی و محمدجواد دهقانی زاده به اردوی تیم ملی ب دعوت شدند.

پیش از این نخستین اردوی مشترک تیم های ملی بزرگسالان و تیم ملی (ب) با هدف آشنایی بازیکنان جوان تیم (ب) با شرایط اردویی و تمرینی ملی پوشان بزرگسال در استان بوشهر برگزار شده بود.
 
به همین منظور اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی کادرفنی تیم های ملی به شرح زیر اعلام شد:
 
*اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان:
 
محمد احمدزاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی، وحید قلی پور، سجاد عبداله پور وعلی درویش متولی.
 
*اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ب فوتبال ساحلی:
 
محمد مرادی، احسان درا، ایمان میرشمسی، محمدجواد دهقانی زاده، رضا سلیمانی، محمدجواد خسروی، علی میرشکاری، محمدعلی صادقی، سینا رحمتی و محمد معصومی زاده.
 
گفتنی است پیمان حسینی –دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی به دلیل مصدومیت در رقابتهای جام بین قاره ای جهان به دلیل انجام روند درمانی و فیزیوتراپی در این اردو حضور نخواهد داشت.
 
اردوی فوق از 11 الی 16 آذرماه به مدت شش روز برگزار می شود و بازیکنان دعوت شده به اردو می بایست صبح روز پنجشنبه (11 آذر) خود را به کادر فنی تیم ملی در استان هرمزگان معرفی کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا