نخستین همایش اعضاء انجمن گویندگان جوان ایساتیس در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نخستین همایش اعضای "انجمن گویندگان جوان ایساتیس"  با حضور حداکثری اعضا و میهمانان ویژه و کارشناسان حوزه جوانان اداره کل و اداره شهرستان یزد در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.

 در این همایش سید صادق حسینی پیشکسوت گویندگی استان و مسعود خاکی و خانم ابوترابی از گویندگان صداوسیمای مرکز یزد و مهدی دهقان بنادکی کارشناس جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان، آزاده صحت بخش مسئول گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حضور داشتند.

مهدی دهقان بنادکی کارشناس جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد درخصوص ماهیت و فعالیت های انجمن های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد ، سازمانی غیردولتی ،غیر انتفاعی ، غیر سیاسی و خود جوش هستند که برای انجام فعالیت های داوطلبانه براساس قانونمندی و اساسنامه مدون و رعایت چارچوب قوانین موضوعه کشور فعالیت می کنند.

دهقان افزود:  مقام معظم رهبری نیز بارها در دیدار جوانان و دانشجویان با ایشان به اهمیت تلاش و پویایی جوانان در راه توسعه پایدار و پیشرفت کشور اسلامیمان اشاره فرموده و سازماندهی و استفاده بهینه از استعدادها و تخصص های جوانان و نخبگان ایرانی را به دولتمردان گوشزد کرده اند، بنابراین همانگونه که در اسناد متعدد مربوط به ساماندهی امور جوانان مشاهده می گردد ،ایجاد و تقویت سازمان های مردم نهاد جوانان به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای تقویت مشارکت جوانان در توسعه و پیشرفت و تعالی کشور مورد توجه قرار گرفته است و سازمان های مردم نهاد می توانند پلی بین جامعه و دولت باشند و نقش بسزایی در تقویت مشارکت موثر جوانان در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور داشته باشند.

 در ادامه ی جلسه حامد سلطانی گوینده صدای مرکز یزد و ایده پرداز این انجمن شروع به سخنرانی نمود،در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به شرح نحوه تشکیل انجمن ، اهداف و برنامه های کوتاه و بلند مدت انجمن پرداخت و در ادامه به سوالات اعضا پاسخ داد.

استاد حسینی پیشکسوت گویندگی استان در این همایش از موسسین این همایش برای رقم خوردن این اتفاق مهم برای اولین بار در استان تشکر کرد و پیرامون فن بیان و سخنرانی ،مطالبی را بیان نمود و گفت جوانان ما با بیان صحیح و مناسب می توانند در زندگی،جامعه و کار خود موفق تر عمل نمایید که موجب ارتقاء اعتماد به نفس انسان می شود و در پایان آرزوی موفقیت برای انجمن نمود .

در پایان اعضا فرم مربوطه را تکمیل نمودند و مقرر  شد نخستین کلاس فن بیان و سخنوری دوره مقدماتی  بعد از ماه صفر تشکیل شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا