پیشنهاد اجرای برنامه های فرهنگی از سوی موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین با نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد و استاندار محترم يزد مطرح گرديد .

 یزدفردا "خبرها حکایت از استعفا مدیر عال سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد داشت تا اینکه نامه هایی که از طرف مدیرعامل این سازمان در اختیار رسانه ها قرار گرفت و دلایل استعفا را مشخص کرد هرچند که استعفا مدیرعامل سازمانی در شهرداری یزد آنقدر برای افکار عمومی مهم نیست، هرچند که یزدفردا اولین رسانه ای بود که خبر آن را منتشر کرد ! ولی با انتشار نامه های دلایل استعفا اهمیت موضع روشن تر شد!!

 

 انتشار نامه استعفای مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری یزد  در شبکه های اجتماعی  و سپس رسانه ها که در آن استاندار یزد و موسسه آل یاسین را دلیل استعفای خود معرفی کرده بودقبل از این توسط شهردار یزد تکذیب شده بود توسط دفتر استاندار نیز تکذیب شد .

دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد به انتشار ین نامه و مطالب آن واکنش نشان داد و اینگونه اعلام نظر کرد :

.با توجه به طرح موضوعاتی مرتبط با ورود استانداری یزد به شیوه همکاری موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد و استعفای مدیرعامل این سازمان که در فضای مجازی منتشر شده است به استحضار مردم بزرگوار استان یزد و اهالي گرانقدر رسانه می رساند:


پیشنهاد اجرای برنامه های فرهنگی از سوی موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین با نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه یزد و استاندار محترم يزد مطرح گرديد .

كه در اين راستا و با توجه به جایگاه ارزشمند فعالیت های فرهنگی در جامعه و ضرورت آن،  پیشنهادهای ارایه شده بررسي و مقرر شد شرایط و ابعاد مختلف این موضوع توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری مورد بررسی بیشتر قرار گرفته ، طبق ضوابط و مقررات مربوط اتخاذ تصميم نمايند.
پس از آن، در ارتباط با مفاد قرارداد منعقده از سوي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري يزد و یا نوع همکاری آن دو موسسه و سازمان، مطلبي به استحضار استاندارمحترم  نرسيده است.

و لذا موارد مطرح شده در باره فشار!!  از سوي استانداري به دلایل ذکر شده، بسیار جای تعجب داشته  و چرایی این فرافکنی قابل بررسی و پیگیری است و تكذيب مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا