محسن صادقیان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار یزد با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به تشریح برخی پروژه‌های در دست اجرا در حوزه شهری و جاده‌ای پرداخت.

وی عنوان کرد: پروژه اتصال بلوارشهدای گمنام  قرار بود در ابتدا به صورت تقاطع غیرهمسطح اجرا شود و این پروژه قرار بود شهر یزد را به کمربندی غربی متصل کند.

صادقیان ادامه داد: یکی دیگر از اهداف اتصال بلوار شهدای گمنام، اتصال کاربری‌های طرف مقابل کمربندی شامل مجموعه ورزشی، پارک علم و فناوری و ... بود که به صورت غیر همسطح طراحی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه قرار بود با مشارکت مجموعه‌های مختلف و سپس توسط شهرداری یزد اجرا شود اما همه نهادهای ذینفع در این طرح همکاری نکردند و این طرح اجرا نشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: پس ازایجاد دسترسی همسطح توسط شهرداری در بلوار شهدای گمنام با کمربندی غربی مشکلاتی ایجاد شد که می‌توانست خطرآفرین باشد.

محمدرضا نقصان محمدی بیان کرد: برخی شهروندان و رانندگانی که قصد ورود به شهر یزد از سمت باند جنوبی کمربندی را داشتند به صورت خلاف از مسیر دوربرگردان روبروی دسترسی شهدای گمنام استفاده می‌کردند.

وی یادآور شد: این اقدام این محل را به یک نقطه حادثه‌خیز تبدیل کرده بود که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از نظر کارشناسان،‌ قرار شد این مسیر مسدود شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا