مدیرکل آموزش و پرورش : علیرغم مشارکت خوب خیرین یزدی ، استان یزد همچنان با کمبود فضای آموزشی روبروست .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد "احمد شیرزاد"  درآیین تکریم ومعارفه مدیرکل نوسازی استان یزد با اشاره به حضور و مشارکت خوب خیرین یزدی در احداث ، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت : علیرغم مشارکت خوب خیرین یزدی ، استان یزد همچنان با کمبود فضای آموزشی روبروست .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بافت فرسوده مدارس را یکی از مشکلات فضاهای استان خواند وافزود: بالغ بر 35 درصد از دانش آموزان استان در فضاهای غیرایمن تحصیل می کنند و استان یزد درمقایسه با استانهای دیگر یک استان نا برخورداراست .

وی عدم ساخت فضای آموزشی در مجتمع های مسکونی را از معضلات سالهای آتی آموزش و پرورش دراستان خواند و افزود : اگر دراین زمینه فکری نشود مجبوریم مدارس را به صورت شیفت اداره کنیم .

ایشان درپایان از حضور و مشارکت خوب خیرین استان در امر مقدس مدرسه سازی قدردانی کرد وافزود : خیرین مدرسه ساز در فراهم آوردن موفقیت دانش آموزان یزدی سهم بسزائی دارند .

"شیرزاد " از زحمات و تعامل خوب مجمع خیرین مدرسه ساز ، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در دوران تصدی مدیرکل پیشین نوسازی تقدیر کرد و برای مدیرکل جدید این اداره کل آروزی موفقیت نمود .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا