به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سیصد و سی وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد  با اشاره به تسریع در اجرای عملیات اتمام پروژه زیرگذر میدان آیت الله خاتمی گفت: انشاالله زیر گذر میدان آیت‌الله خاتمی(ره) همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به یزد افتتاح خواهد شد.

حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع با اشاره سفرهای نوروزی و مسافرانی که شهر یزد را برای تفریح انتخاب می کنن گفت: ضرورت دارد که در زمینه بهره برداری از  پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزد اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اعلام شده بخش‌هایی از این پارکینگ امکان بهره‌برداری دارد، باید تا پایان سال مسیرهای دسترسی برای این پارکینگ ایجاد شود تا مسافران نوروزی و شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای اسلامی شهر یزد هم در این زمینه یادآور شد:  خیابان فرخی در حال حاضر نیاز به پارکینگ را احساس می کند که  البته  تعاملهایی هم در این زمینه صورت گرفته است و نهایتا امکان افتتاح بخشی از پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزد نیز وجود دارد که باید اقدامان اساسی در این زمینه انجام شود.

محمد فقیه خراسانی افتتاح این پروژه راراهکار مناسبی برای رفع مشکل پارکینگ این خیابان دانست و افزود: تنها نیازی که برای افتتاح این بخش‌های پارکینگ وجود دارد، مسیر دسترسی است که باید برای آن اجرا شود.

مرتضی شایق رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر یزد به ترافیک سنگین در بعضی از معابر شهر یزد اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌هایی که امکان بررسی در نقاط پر ترافیک یزدرا دارد طرح مسیر جایگزین می باشد و در صورتی که پس از بررسی‌ها مشخص شود که امکان ایجاد مسیر جایگزین در برخی مسیرها وجود دارد، می‌توان در این زمینه وارد شد.

امیرحسین رادمنش دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد به مسئله پارکینگ در خیابان قیام اشاره کرد و اظهار داشت: بازاریان این مکان؛  نگرانی‌هایی در ارتباط با جانمایی پارکینگ دارند که باید به پیشنهادات مردم توجه شود و نگرانی های آنان برطرف شود.

همچنین وی در ادامه به گزارش شش ماهه در ارتباط با عملکرد شهرداری یزد اشاره کرد و گفت: گزارش 6 ماهه آماده شده و پس از ارائه در شورا، و بحث و تبادل نظر منتشر خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا