دکترمهران فاطمی

یزد فردا،مهران فاطمی:جغرافیدان و مدیرکل سابق حوزه استانداریزد:در مورخه 26 اردیبهشت 95 جناب نصیرزاده رییس سازمان برنامه و بودجه یزد موضوع ابلاغ مصوبات سفررییس جمهور محترم به یزد را رسانه ای نمودند و در ذیل این خبراشاره کردند مبلغ 9706 میلیارد ریال برای 46 طرح و پروژه مصوب اختصاص یافته است که 74 درصد آن در سال 95 به استان تخصیص خواهد یافت.

علی الظاهر بر اساس شنیده ها تا کنون اعتباری در این رابطه اختصاص نیافته و صرفا از محل اسناد خزانه 1 مقرر گردیده است که اقداماتی صورت پذیرد .

لذا ضرورت دارد در این ماههای پایانی از عمر دولت یازدهم ، مسوولین ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،ضمن پیگیری موضوع و دفاع از حق استان، گزارشی صادقانه ، از درصد پیشرفت مصوبات سفر دولت تدبیر و امید بویژه در حوزه اعتبارات و انتقال آب به افکار عمومی ارائه نمایند!

لازم به ذکر است 100 درصد مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی ،93 درصد مصوبات سفر اول، 76 درصد مصوبات سفردوم و38درصد مصوبات سفرسوم دولت نهم و دهم به یزد اجراء گردیده است لذا انتظار می رود مسوولین استان تلاش زیادتری نموده تا در مسابقه خدمت رسانی به مردم شریف عقب نمانند!


پانوشت :
1- لازم به ذکر است اﺳﻨﺎد ﺧﺰاﻧﻪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﺑﺪﻫﻲﻫﺎی اﻧﺒﺎﺷﺘﻪ ﺑﺨﺶ دوﻟﺘﻲ ﺑﻪ ﻧﻈﺎم ﺑﺎﻧﻜﻲ، ﭘﻴﻤﺎﻧﻜﺎران ﻃﺮف ﻗﺮارداد در ﻃﺮح ﻫﺎی ﺗﻤﻠﻚ داراﻳﻲ ﻫﺎی ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ای ﻣﺬﻛﻮر در ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺑﻮدﺟﻪ ﺳـﺎﻻﻧﻪ ، ﺑـﺪﻫﻲ ﻫـﺎ و ﺗﻌﻬﺪات دوﻟﺖ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎی ﺑﻴﻤﻪ و ﺗﺎﻣﻴﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺑﺮﺧـﻲ دﻳﮕـﺮ از ﺑـﺪﻫﻲ ﻫـﺎی ﺧﺰاﻧﻪ داری ﻛﻞ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ. .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا