سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری مانور ارتفاع و برپایی نمایشگاه دستاوردهای امدادی در سالروز زلزله بم و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد توسط اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاداسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال احمر با انجام بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اداری و آموزشی، در بطن جامعه حضور یافته و نقطه عطف آن دانشگاه است که کلیه فعالیت های معرفی هلال احمر و آموزش کمک های اولیه، آماده سازی جوانان برای ورود به جمعیت هلال احمر، انجام کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه و در نهایت آمادگی لازم برای کمک به مردم در زمان نیاز را در بر می گیرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : به مناسبت 5 دی ماه سالروز زلزله بم و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به همت اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات، نمایشگاه عکس با موضوع زلزله بم ، برگزاری مانور ارتفاع با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر استان  ، دانشگاه آزاد اسلامی استان یزدو حضور دانشجویان در محیط دانشگاه برگزار شد.
مجیبی فر با اشاره به برپایی نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی یزد، گفت: در این نمایشگاه تمام امکانات و تجهیزات امدادی موجود در پایگاه‌های امداد و نجات شهری، به نمایش گذاشته و همچنین تیم امداد و نجات کوهستان استان مانور ارتفاع (صعود و فرود) را در یکی از ساختمان های دانشگاه اجرا نمود.
وی بیان کرد : همچنین در این برنامه ایستگاه های معرفی کانون دانشجویی ، اهدا عضو ، ایستگاه کمک های اولیه ، ایستگاه سنجش و سلامت و ....  توسط اعضا کانون برپا شده بود مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.
وی در پایان ، با بیان اینکه فعالیت‌های دانشجویی در عرصه‌های مختلف مفید فایده است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک رکن در امور امدادرسانی است و مشارکت دانشجویان در این برنامه ها می‌تواند مثمر ثمر باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا