فرماندارشهرستان ابرکوه در بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان در جریان نحوه انجام امورات جاری و فعالیت روزانه این اداره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : رسولی فرماندار از بخش های مختف جمعیت از جمله پروژه ی نیمه تمام سالن اجتماعات  و واحد های مختلف جمعیت (جوانان ،آموزش، داوطلبان ، امداد، انبار های امدادی و ... ) بازدید به عمل آورد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : در این بازدید فرماندار از زحمات کارکنان و نجاتگران جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نموده ورضایتمندی خود را از عملکرد جمعیت هلال احمر ابراز کردند.

سید نبی رسولی فرماندارابرکوه در این بازدید بیان داشت : جمعیت هلال احمر با برخورداری از توانایی بالای نیروی انسانی، امکانات پشتیبانی و تجهیزاتی می تواند نقش موثری در امداد رسانی در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

 وی با بیان اینکه هلال احمر برای ارایه خدمات در سراسر دنیا مرزی نمی شناسد گفت: ترویج عضویت در جمعیت هلال احمر اشاعه فرهنگ انسانیت و نوع دوستی در جامعه است.

رسولی با بیان اینکه آموزش های فراگیر خدمات امدادی با هدف تقویت هر چه بیشتر جامعه برای مقابله با حوادث ضروری است گفت: آحاد مردم جامعه حتی در دورترین روستاهای شهرستان نیز باید آموزشهای امداد و نجات را فرا بگیرند تا در زمان وقوع بحران تلفات به حداقل ممکن برسد.

فرماندارضمن ابراز رضایت ازفعالیت های جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان افزود: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردم شهرستان مهترین اولولیت کاری مدیران دستگاه های اجرایی در ابرکوه است.

گفتنی است  در این بازدید جمعی از پرسنل فرمانداری ایشان را همراهی نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا