سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای اشکذر با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد معرفی شد.

سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای اشکذر با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد معرفی شد.

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:"علی آقا افضلی"مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر که با حضور مسئولین اداره کل در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع آموزش های مهارت امروز یکی از مهم ترین مباحث کشور محسوب می شود.

"افضلی" ضمن بیان اینکه امروز یکی از مهم ترین دغدغه و اولویت های مسئولان و مردم موضوع اشتغال است، گفت: یکی از مهم ترین وظایف مسئولان حوزه آموزش های مهارتی ،بهره گیری از هر فرصت و پتانسیل در سطح استان در راستای توانمندسازی جوانان و ایجاد اشتغال مولد در سطح جامعه است .

وی بر بهره گیری از هر فرصت و پتانسیل در سطح استان توسط مسئولان حوزه آموزش مهارتی، در راستای توانمندسازی جوانان استان تاکید کرد .

"شاه حسینی"فرماندار اشکذر نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه مسئولیت امانت الهی محسوب می شود، گفت: ارائه خدمات مناسب به مردم یکی از مهم ترین نتایج حاصل از این مسئولیت ها است.

ایشان ضمن رضایت از عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر، افزود: هر تغییر و تحول برای تسریع در روند پیشرفت یک جامعه بسیار مفید است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تغییر در حوزه آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سبب بهبود روند مهارت آموزی و ایجاد اشتغال های مولد به ویژه برای جوانان شود.

فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مهارت آموزی در شرایط امروز جامعه، تصریح کرد:یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش فرصت اشتغال برای جوانان توجه به موضوع مهارت آموزی در سطح جامعه است.

وی تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر را یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های مراکز فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: تربیت این نیرو هم به ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح جامعه کمک می کند هم یکی از مهم ترین دغدغه های مردم که همان بیکاری بوده را نیز برطرف می کند.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مجید فصاحت سرپرست سابق مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر، جلال میر جلیلی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا