جلسه یگان حفاظت شهرستان بافق با حضور سرهنگ همایونی رییس یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مسئول انتظامی شهرستان بافق و سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، غلامرضا همایونی در این جلسه مسئولین انتظامی شهرستان بافق در راستای همکاری با نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان تشکر نمود.

رییس یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی یزد در ادامه، میراث فرهنگی را شناسنامه هویتی هر منطقه برشمرد و حفاظت از این مواریث فرهنگی ارزشمند را وظیفه ای خطیر دانست و خواستار همیاری بیشتر همکاران انتظامی شهرستان شد.

گفتنی است: در ادامه در خصوص وظایف و فعالیتهای یگان حفاظت در شهرستان بافق بحث و تبادل نظر و موارد و مشکلات پیش رو بررسی گردید.

شایان ذکر است: بافق یکی از شهرستان های تاریخی استان یزد است که با داشتن سایت ها و مناطق تفریحی و گرشگری مانند امام زاده ظهیرالدین عبدالله ابن موسی ابن جعفر، قاضی میرجعفر، پارک آهنشهر، پارک آبشار، شن‌های روان صادق آباد و پتکستان، قلعه باقرآباد و روستاهای قطرم، شادکام یکی از قطب های تاریخی و گردشگری استان یزد محسوب می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا