«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حکم «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل این حکم انتصاب به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقاي محمدعلي طالبي
معاون محترم سياسي، امنيتي و اجتماعي
سلام عليكم
با عنايت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم با حفظ سمت به عنوان رئيس ستاد انتخابات استان در امر برگزاري انتخابات پنجمين دورۀ شوراهاي اسلامي شهر و روستا و نيز دوازدهمين دورۀ انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران منصوب مي نمايم.
شايسته است در ايفاي مسئوليت واگذار شده با بهره گيري از همۀ ظرفيتها و امكانات استان، با رعايت دقيق قوانين و مقررات مربوط به انتخابات و تأكيد بر آن و پرهيز و جلوگيري از هرگونه اقدام غيرقانوني و فراقانوني، فضايي امن و پُرنشاط براي حضور و رقابت سازندۀ داوطلبان، ارتقای مشاركت عموم مردم شريف استان و صيانت تمام و كمال از آراي مردم عزيز را فراهم نمائيد.
بديهي است در اجراي اين مهم، همۀ معاونين و مديران استانداري، فرمانداران، بخشداران و ديگر دستگاههاي دولتي در استان نهايت همكاري را با جنابعالي به عمل خواهند آورد.
ضمناً براي  تسريع در امور محوله، اين اختيار به جنابعالي واگذار مي شود تا در جريان برگزاري انتخابات، نامه ها و بخشنامه‌هاي مربوط به انتخابات را، با عنوان رئيس ستاد انتخابات استان امضاء و مراتب را گزارش نماييد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا