نشست سرپرست فرمانداری شهرستان بافق و هیئت همراه با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در محل این اداره کل برگزار شد.

محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری شهرستان بافق به همراه بخشدار بخش مرکزی، مدیر حراست فرمانداری و تنی چند از مدیران سنگ اهن مرکزی بافق با حضور در این اداره کل در نشستی با مدیر کل و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بافق مسائل و مشکلات منابع طبیعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند .
در ابتدای این دیدار محمد رضا آخوندی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از قبول زحمت ایشان به فعالیت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در چند سال گذشته در شهرستان بافق بخصوص اجرای طرح بیابانزدایی در منطقه کانون بحرانی گود گوار در سطح 1400 هکتار اشاره نمود .
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری در ادامه با قدردانی از زحمات کمال کریمی رییس و پرسنل خدوم این اداره ، منابع طبیعی شهرستان بافق را از ادارات پیشرو و موفق در بین ادارات استان برشمرد .
سپس زاده رحمانی ،  نیز با تقدیر از زحمات و فعالیت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری از برگزاری مراسم روز درختکاری در هفته منابع طبیعی در این شهرستان استقبال نمود .
در ادامه جلسه حاضرین در رابطه با مسائل مبتلا به شهرستان در زمینه منابع طبیعی ، راهکارها ی رفع مشکلات و بهبود وضع مطالبی ارائه نمودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا