مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:برنامه های متنوع قرآنی بمناسبت هفته قرآن و عترت در استان یزد برگزار می شود.

علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه در هفته قرآن و عترت استان یزد 22 برنامه و جشنواره فرهنگی،هنری،پژوهشی و قرآنی دراستان برگزار می شود،گفت:با مشارکت برخی دستگاههای اجرایی استان یزد،برنامه های قرآنی نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:مسابقات تواشیح و ابتهال توسط اداره کل اوقافف و امورخیریه استان یزد برپا می گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان یزد خبر داد و اظهار داشت:این یادواره به همت بنیاد شهید استان یزد با گرامیداشت شهید حاج حسن دانش برگزار خواهد شد.وی زمان برگزاری این برنامه را 7بهمن ماه در مسجد امامزاده جعفر(ع) اعلام کرد.
وی برنامه دیگر قرآنی را مسابقات تلاوت اعلام کرد و افزود:این مسابقه ویژه برادران در دومقطع سنی بالای 17 سال و زیر 17 سال برگزار خواهد شد.
وی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقهقرآنی را 25 دی ماه ذکر کرد و گفت:علاقه مندان از طریق سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی می توانند ثبت نام و شرکت نمایند.
غیاثی ندوشن افزود:مسابقات جشنواره آیه های نور و همچنین تدریس مکتب خانه ای از دیگر برنامه های قرآنی استان یزد بمناسبت هفته قرآن و عترت است که توسط موسسات قرآنی یزد برگزار می شود.
یادآوری می شود هفته قرآن و عترت استان یزد بهمن ماه سالجاری در22 برنامه و جشنواره فرهنگی،هنری،پژوهشی و قرآنی دراستان یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا