مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان یزد از شهرستان اردکان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فاطمه دانش یزدی با همراهی معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل، اعضای شورای شهر اردکان، معاونت امور عمرانی شهرداری، مسئول سازمان بهسازی و نوسازی بافت قدیم، مسئول پایگاه پژوهشی، دبیر انجمن حامیان میراث کهن از آثار تاریخی و پروژه های مرمتی و گردشگری شهرستان اردکان بازدید نمود.

بازدید از روند ساخت هتل پنج ستاره کوشک اردکان، پروژه های مرمتی فعال در راستای هدف گردشگری اردکان، اداره میراث فرهنگی شهرستان، مجموعه پردیس اردکان و موزه های فرش و مفاخر از جمله برنامه های بازدیدی این مدیرکل در شهرستان اردکان بود.

در ادامه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مسئولین همراه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و در خصوص موارد و مسایل مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر نموده و از سخنان حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر اردکانی بهره بردند.

شایان ذکر است: شهرستان اردکان یکی از مناطق تاریخی استان یزد است که باتوجه به وسعت بافت تاریخی و آثار تاریخی شاخص و منحصر به فرد مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا