در راستای هماهنگی امور مرتبط با کنوانسیون 2017 جلسه ای در فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، "سیدمصطفی فاطمی" مشاور مدیرکل و ناظر عالی گردشگری اداره کل، نماینده فرماندار، دبیر کمیته اجرایی، سرگروه کمیته ها و دیگر اعضا در این نشست حضور داشتند که در ابتدای این نشست در خصوص  مسایل مربوط به کنوانسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست "حسین دهقان" دبیر کمیته اجرایی استان از آخرین فعالیت های انجام شده در حوزه کنوانسیون 2017 راهنمایان جهان در یزد خبر داد.

اقامت در چهار هتل استان در راستای کنواسیون، همکاری شهرداری میبد جهت نصب بنر و نظارت بر اماکن تاریخی، تهیه منوی غذایی متنوع با دقت و حساسیت زیاد به نحوی که هم غذای ایرانی را معرفی کند و هم سلایق گوناگون را پاسخگو باشد، تهیه چک لیست هتل ها برای بررسی موارد جزیی و هماهنگی بیشتر، مشخص کردن مسیرهای بازدید و راهنمایان محلی، هماهنگی با راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی و هلال احمر و در انتها  تدارک موسیقی محلی در هتل های اقامت مهمانان.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی هرچه بیشتر این کمیته ها کوانسیون  2017 راهنمایان جهان در یزد شگفتی ساز خواهد شد.

"فاطمی" نیز در این نشست میزبانی کنوانسیون در ایران را افتخاری برای جمهوری اسلامی دانست و افزود: قطعاً همه راهنمایان گردشگری استان و مسئولین در این راه انجمن راهنمایان را تنها نخواهند گذاشت.

در پایان این نشست مقرر شد هر کمیته به صورت جداگانه با اعضای خود جلسه ای برگزار نماید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا