دومین نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون امروز در مصلی امام خمینی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، دومین دوره نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون با رویکرد صادرات صبح امروز با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت و جمعی از مدیران و مسوولان تعاونی های کشور در تهران افتتاح شد.
شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، شرکت تعاونی پیشگامان توسعه بندرخشک کوثر ، شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات، شرکت تعاونی پیشگامان رسانه پارس، شرکت پیشگامان فناوري اطلاعات ایساتیس، شرکت تعاونی باشگاه مشتریان پیشگامان (گام پلاس)، شرکت پیشگامان کویر آسیا و شرکت تعاونی پیشگامان صنعت سبز  و شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز)، شرکت های اتحادیه تخصصی امور زیر بنایی پیشگامان هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.
دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش این نمایشگاه در سخنانی با بیان اینکه برای توسعه بخش تعاون در کشور باید فرهنگ تعاون و همکاری را گسترش داد افزود: ایجاد امکان و اتصال و هم افزایی بین تعاونی ها همواره مورد توجه بوده و آسیب شناسی بخش تعاون نیز در این خصوص تاکید دارد. مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون نیز در تعریف اقتصاد تعاونی گفت: اقتصاد تعاونی یعنی مدیریت سرمایه های خرد و سرمایه های کوچک و در کنار هم قرار دادن سرمایه ها کوچک و بهره ور کردن آنها.
وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه های تعاون این است که بخش تعاون از گمنامی خارج شده و در عرصه اقتصاد، تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات حضور فعال خود را نشان دهد.
این نمایشگاه به مدت 3 روز در مصلی امام خمینی دایر می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا