«سیدمحمد میرمحمدی» استاندار يزد در پیامی از حضور گسترده و پُر شور مردم دارالعبادۀ يزد در مراسم ترحيم و گراميداشت حضرت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تقدیر و تشکّر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
هوالعزيز
هر کس را بخواهیم به لطف خاصّ خود مخصوص می‏گردانیم و اجر هیچ کس از نیکوکاران را ضایع نمی‏گذاریم.
و البته اجر عالم آخرت برای اهل ایمان و مردم پرهیزکار بسیار بهتر است.
آیۀ شریفۀ 56 و 57 سورۀ مبارکۀ یوسف
مردان خدا، آینۀ تمام نمای ذات حضرت حق بوده و اعمال و رفتار و گفتار و منش ایشان، جلوه گر اسماء خداوندی است.
منش و روش ایشان الگویی زیبا و راستین برای دیگر بندگان و مردمان بوده و هست، این بندگان نیک سرشت و عباد صالح، حتی زمانی که رحل اقامت از این دنیای فانی و دنی هم برمي چینند برای مردم و جامعه موجب برکت، رحمت و وحدت هستند.
و این، اراده و مشیّت الهی است که محبت صالحان و نیکان نیک انديش را در دل مردم خداجو، جای داده و برای همیشه پاس خواهد داشت و به راستی، چه صلاحی ارزنده تر از این در دنیا، و چه فلاحی والاتر از آن در عقبی است؟
بر خود فرض و واجب می دانم ضمن تسليت مجدد فقدان و درگذشت عالم عامل و ربّانی، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به همه مردم فهیم و قدرشناس ایران به ویژه مردم خردمند و رشید استان یزد، از حضور گسترده و چشمگیر این مردم خداجو و قدرشناس در آیین بزرگداشت آن يار صمیمی و فقید رهبر و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، همیار فداکار رهبر معظم انقلاب و همراه همیشگی مردم نجیب ایران اسلامی در همه فراز و نشیب های چند دهه اخیر که صبح روز پنجشنبه 23 دی ماه در مسجد روضۀ محمدیه برگزار شد، به سهم خویش قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
مردم ما نشان دادند که با بینش بالا و حکمت دیرینه و تاریخی خود، به خوبی و عمیقا سره را از ناسره تشخیص داده و هیچ‌گاه متاثر از تبلیغات گسترده و هجوم بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم نبوده و نخواهند بود.
این مردم آگاه با تشییع عزتمندانه مرد مدبّر و شفيق میهنشان و تکریم خردمندانه یکی از ستونهاي مؤثر انقلابشان که لحظه ای از آرمانهاي والای این انقلاب که همانا، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، جدا نشد، به همه زیاده خواهان مستبد و مستکبر داخلی و خارجی، پیامی روشن و گويا را فرستادند.
همّت سترگ این مردم بزرگ، همیشه ستودنی بوده و هست و امروز به درستی، نشان دادند گفتۀ امام راحلشان در همه تاریخ ایران عزیز و مقتدر، ماندگار خواهد بود که فرمودند:
"بدخواهان بدانند، هاشمی زنده است چون نهضت زنده است"
علوّ درجات و همنشینی همیشگی با اولیای صالح و شهدای صادق را برای آن مرید صدّیق و مراد صالح، از پیشگاه حضرت حق، آرزومنديم.

والسّلام علی من یخدم الحق لذات الحق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا