معاون فني شركت شهركهاي صنعتي استان يزد از اجراي زيرسازي و آسفالت بيش از 400 هزار مترمربع از معابر شهركهاي صنعتي در دولت تدبير و اميد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد، "علي نقيبي" در جريان بازديد از اجراي طرح هاي زيرساختي شهرك صنعتي يزد با اعلام اين خبر گفت: پيرو درخواست صنعتگران و سرمايه گذاران مستقر در تعدادي از شهركهاي صنعتي، خيابان سازي و آسفالت معابر شهركهاي صنعتي يزد، فولاد، مهريز، جهان آباد ميبد، اردكان، ابركوه و منطقه ويژه اقتصادي يزد در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: براي اجراي اين پروژه ها بيش از 100 ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلي شركت هزينه شده است كه شامل خاكبرداري، خاكريزي، تسطيح و روكش آسفالت مي باشد.

نقيبي با بيان اينكه پروژه هاي عمراني براساس نياز و در راستاي تكميل زيرساختهاي شهركها و نواحي صنعتي ، در دستور كار قرار مي گيرد، اظهار داشت : هدف از اجراي اين پروژه ها، تسهيل در عبور و مرور و حمل و نقل كالا بوده كه اميد است با اجراي آن شاهد پيشرفت و رونق اقتصادي باشيم .

وي با اشاره به كمبود اعتبارات عمراني براي ايجاد زيرساخت هاي لازم گفت: تمامي تلاش معاونت فني اين شركت در فراهم كردن بستر لازم براي سرمايه گذاري و تكميل زيرساخت هاي مورد نياز شهرك هاي صنعتي استان است، كه متاسفانه در طي چند سال اخير كمبود بودجه مشكلاتي را در خصوص اجراي پروژه هاي عمراني جديد در شهركها و نواحي صنعتي بوجود آورده است.

گفتني است استان يزد با دارا بودن 31 شهرك و ناحيه صنعتي اماده استقرار سرمايه گذاران و علاقمندان به ايجاد واحدهاي توليدي و صنعتي مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا