طی مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان اشکذر و معاونین توسعه مدیریت و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تقدیر از خدمات سید محمدجعفر میر جلیلی، محمود ادیبان به عنوان سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد سیدعلیرضا سالارحسینی در این مراسم عنوان کرد: با توجه به ظرفیتهای گسترده میراث فرهنگی شهرستان اشکذر انتظارات از این نمایندگی بسیار بالا است امید است با آغاز به کار محمود ادیبان به عنوان یکی از نیروهای زبده اداره کل این انتظارات برآورده گردد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تشکر از تلاش های سیدمحمدجعفر میرجلیلی، وی را از سرمایه های انسانی میراث فرهنگی استان برشمرد و افزود: از این به بعد نیز از خدمات وی متناسب با تجربیاتشان در بدنه میراث فرهنگی بهره خواهیم برد.

وی در ادامه از فرماندار شهرستان اشکذر خواست تا با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نوروز و همچنین انتخابات، نهایت همکاری و همراهی را با سرپرست جدید نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان داشته باشد.

گفتنی است: فرماندار شهرستان نیز ضمن اعطای لوح یادبود از خدمات ارزنده سیدمحمدجعفر میرجلیلی تقدیر و تشکر نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا