اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردکان ویژه نوروز 96 با حضور  فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان اردکان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، حمید مشتاقیان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردکان عنوان کرد: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از مسیر شهرستان اردکان فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی ‌های این شهرستان است و ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران در اذهان بسازد.

وی خاطرنشان ساخت: ایجاد بازارچه‌ صنایع ‌دستی و غذا های محلی و محصولات فرهنگی، صنایع دستی و تجهیز امکانات درمانی بیمارستانی و رفاهی، اعلام فهرست کشیک بخش ‌های مختلف اجرایی، نظارت بر کنترل مواد غذایی و مایحتاج مسافران و ... بایستی در ستاد اجرایی شهرستان مدنظر مسئولین قرار گیرد.

مقیمی فرماندار شهرستان اردکان نیز توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه کمیته های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه مشخص گردید، هر یک از این کمیته ‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا