سید ابوالفضل موسوی در جمع فرهنگیان مجتمع آموزشی حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: معلم است که باعث شکل گیری نیروی انسانی جامعه است و باید قدردان زحمات این قشر تلاشگر جامعه باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزدو اشکذر، سید ابوالفضل موسوی بیوکی ضمن مثبت ارزیابی کردن نگاه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به امور فرهنگیان افزود: نمایندگان مجلس دهم در برنامه ششم توسعه و در بحث بودجه که تا چندی دیگر کار بررسی آن شروع خواهد شد دیدگاههای مساعد و موافقی نسبت به مسائل فرهنگیان داشته و دارند.
موسوی بیوکی خاطر نشان کرد: در برنامه ششم توسعه کارهایی خوبی در راستای بهبود وضعیت فعلی در خصوص فرهنگیان انجام شده است که پس از تصویب در شورای نگهبان بایستی در استان پیگیری شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برنامه ششم توسعه مسائل مربوط به بازنشسته ها و همطرازی حقوق با کارمندان فعلی و حقوق معوقه، پیش بینی شده است که امیدواریم هر چه زودتر مراحل اجرایی خود را آغاز کند.
سید ابوالفضل موسوی در پایان ضمن تشکر از معلمین و تکرار این نکته که باید قدر دان زحمات این عزیزان باشیم از معلمین خود در دوران تحصیل نیز قدردانی نمود.
لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور کلانتری معاون وزیر کار، میرمحمدی استاندار، شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسئولین برگزار شد از تعدادی از فرهنگیان تقدیر و تشکر شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا