مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با انتشار پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار را تسلیت گفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با انتشار پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار را تسلیت گفت.

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:"علی آقا افضلی" مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار را در سانحه ساختمان پلاسکو تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

"ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا"«قرآن کریم -سوره مائده -آیه 32»


     ايثار در زندگي آدمي نقشي است از عنايت پروردگار و موهبتي است جاوداني در شكل گيري آدميت درون تا زيبايي هاي خلقت را آن طور كه ذات لايزال الهي تعيين كرده است به بشر متذكر شود.

     رویداد تلخ و غمبار شهادت آتش نشانان و هموطنان عزیز، غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند و همه مردم کشورمان دیگر بار شاهد حماسه و جان فشانی آتش نشان های متعهد و وظیفه شناسی بودند که ایثارگری و گذشت را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند.

     اگر چه با تلاش و از خودگذشتگی این مهرورزان جاوید شعله های آتش در ساختمان پلاسکو تهران خاموش شد اما شعله‌های بی‌قراری داغدیدگان در سوگ جان باختن این شهدای بزرگوار،قلب مردم ایران را به درد آورده است.

     این اداره کل  ضایعه تلخ شهادت آتش نشانان را به همه ی مردم ایران به ویژه ی خانواده ی داغدار این شهیدان والا مقام تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده این عزیزان صبر جمیل و برای شهیدان این سانحه علو درجات را مسئلت دارد."

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا