یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بافق نهاد خانواده را به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی برشمرد و گفت: دشمن سعی دارد با عادی سازی رفتارهایی كه در جامعه و خانواده های كشور عرف نیستند، سبك زندگی را در جامعه ما تغییر دهد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهاد بیگلری" در جمع مسئولان و كاركنان انتظامی شهرستان، پیرامون خانواده و اهداف دشمن جهت نابودی این نهاد اجتماعی مطالبی بیان كرد و افزود: جامعه ما جامعه ای با ارزش های اسلامی است كه نقش خانواده در آن نقش اساسی و بی بدیلی می باشد و بافت بیشتر این خانواده ها، خانواده های متدین و دین دار هستند.

وی ادامه داد: نفوذ دشمن در خانواده ها با راهكارهای مختلفی است و دشمن از ماهواره و فضای مجازی گرفته تا دوستان و مجالس مهمانی، كتاب، سخت افزار و وسایل رسانه ای، نرم افزار و از این قبیل ابزارها و روش ها به منظور تغییر سبك زندگی و ترویج عقاید، ارزش ها و رفتارهای محیط غیر دینی خویش، استفاده می كند.

بیگلری افزود: در تمامی این ابزارها دشمن سعی دارد با عادی سازی رفتارهایی كه در جامعه و خانواده های كشور عرف نیستند، سبك زندگی را در جامعه ما تغییر دهد به عنوان مثال در خصوص استفاده از ماهواره، كسانی كه از این ابزارها استفاده می كنند، دشمن را با استفاده از آن به داخل خانواده خود راه می دهند و دشمن نیز با استفاده از كانال های متفاوت و تولید و پخش برنامه هایی كه به ظاهر خانوادگی هستند قصد دارد به اهداف شوم خود راه یابد و سبك زندگی خانواده را به سبك غربی تغییر دهد.

وی در ادامه راهكارهایی برای مقابله با دشمن از جمله گسترش امر به معروف و نهی از منكر، مقابله با مثل با تهاجم فرهنگی، احیای عزت نفس و خودباوری، توجه به جوانان و ... بیان كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان به تعامل بیشتر با دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه با هدف پیشگیری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و ارتقاء امنیت اجتماعی تأكید كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا