یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان "اردکان"از دستگیری فردی خبر داد که با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه دست به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروندان زده بود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "سیدرضاصادقیان" درباره این خبر گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری کرده  است بررسی موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان سپرده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این بود که متهم با معرفی خود به مالباختگان با عنوان فردی با نفوذ و صاحب منصب در دستگاه های دولتی به بهانه خرید خودرو با قیمت مناسب دست به این کلاهبرداری زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان افزود: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی دیگر از استان­ها شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صادقیان خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروندان به بهانه های واهی از جمله خرید خودرو و... در یزد و تهران اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خاتمه با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام امورات روزمره خود راهکارهای قانونی را پیش گرفته تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا