دكتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به هفدهمين دوره مسابقات ملي مهارت بيان داشت:حركت كشور به سمت توسعه آموزش هاي فني و مهارت هاي حرفه اي به طور حتم تحولات چشمگيري را در دستيابي به توسعه ملي و مهارت كشور در پي خواهد داشت .

دكتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به هفدهمين دوره مسابقات  ملي مهارت بيان داشت:حركت كشور به سمت توسعه آموزش هاي فني و مهارت هاي حرفه اي به طور حتم تحولات چشمگيري را در دستيابي به توسعه ملي و مهارت كشور در پي خواهد داشت .

     یزدفردا- به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد،"دکتر علی لاریجانی"رئیس مجلس شورای اسلامی برای اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که در هتل المپیک برگزار شد، پیامی صادر کرد.

 متن این پیام که توسط مجيد طهرانیان، مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قرائت شد، به شرح زير است:

"بسم الله الرحمن الرحيم"

   نياز جهان كنوني به خلاقيت و توانمندي انسان، مي رود تا دستاوردهاي بزرگي را براي تسهيل در زندگي بشر رقم زند كه مهارت اندوزي و توسعه آن،  يكي از اصول مهم در تحقق اين امر بوده و متخصصان كشورمان در همراه كردن علم؛ فناوري و ايمان در دست يابي به قله هاي پيشرفت و ترقي، گام هاي بلندي برداشته اند.

   در حقيقت بخش بزرگي از انديشه و تدبير براي توسعه و آباداني ايران اسلامي از مسير هدايت جوانان نخبه و با استعداد اين مرز و بوم و ايجاد بسترهاي لازم براي بهره مندي از توانايي اين سرمايه هاي گرانقدر مي گذرد تا در گرو همت بالا، تفكر خلاق، تلاش و همت ارزنده اين جوانان تلاشگر بتوانيم شاهد دست يابي كشور عزيز اسلامي به جايگاه واقعي در عرصه توليد ملي و دستاوردهاي داخلي باشيم.

   حركت كشور به سمت توسعه آموزش هاي فني و مهارت هاي حرفه اي به طور حتم تحولات چشمگيري را در دستيابي به توسعه ملي و مهارت كشور در پي خواهد داشت كه دستاوردهاي آن ماندگار خواهد بود.

   برگزاري هفدهمين دوره مسابقات ملي مهارت اقدام شايسته و مهمي براي بررسي و تبيين ديدگاه هاي متخصصين و تشويق استعدادهاي برتر مهارتي كشور مي باشد كه لازم است از تلاش دست اندركاران و برگزار كنندگان تجليل گردد.

   ضمن تبريك به تمامي برگزاركنندگان اين دوره مسابقات، اميدوارم اين عزيزان در ادامه اين راه درخشان، موفق و سربلند باشند.

   علي لاريجاني

رييس مجلس شوراي اسلامي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا