رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر احمدآباد از افتتاح کتابخانه مصلای این شهر در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حسین پایدار، در پنجمین جلسه انجمن شهر احمدآباد که با حضور بخشدار مرکزی و اعضای انجمن برگزار شد، به تشریح برنامه‌های اداره متبوع خود در ایام الله دهه فجر پرداخت.

وی با اشاره به آماده‌سازی کتابخانه مصلای شهر احمدآباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و عنایت ویژه امام جمعه شهر احمدآباد، دومین کتابخانه عمومی این شهر و چهاردهمین کتابخانه شهرستان اردکان در دهه فجر سال جاری در کنار مصلای بزرگ احمدآباد افتتاح می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکانهمچنین به دیگر برنامه‌های کتابخانه در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی انقلاب در کتابخانه‌های عمومی، مسابقه نقاشی «امام مهربان ما» و بازدید مدارس از کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی مصلای احمدآباد به همت حجت‌الاسلام حسین صابری، امام جمعه این شهر در کنار این مصلی ساخته شده و در قالب قرارداد حق انتقاع 30 ساله در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا