رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد از آغاز برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدمحسن رفیعی در این خصوص اظهار داشت:  دهه فجر فرصتی است مغتنم برای معرفی ارزش‌ها‌ی انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی به اقشار مختلف مردم است و کتابخانه‌های عمومی نیز به عنوان یک نهاد مرتبط با مردم و جوانان، نقش مؤثری در این زمینه دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد افزود: برپایی نمایشگاه کتاب «انقلاب و امام» در کتابخانه‌های شهرستان یزد یکی از برنامه‌هایی خواهد بود که مراجعان و اعضا را با آثار مکتوب در حوزه اندیشه‌های امام راحل(ره) و مبانی انقلاب اسلامی آشنا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات نشست کتاب‌خوان در یزد گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای با محوریت معرفی کتاب‌های انقلاب و سیره امام خمینی(ره) با حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

رفیعی به دیگر برنامه‌های اداره متبوع خود در دهه فجر 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه آنلاین و مکتوب کتابخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی مخصوص کودکان، برگزاری مراسم قصه‌خوانی در کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم خاطره گویی انقلاب در کتابخانه دکتر جوادی و برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه دانش‌آموزان نابینا در آموزشگاه استثنایی رسولیان، از جمله برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر خواهد بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا